Monday, January 14, 2013

Bila umur dah masuk 3 series....

Salam,

Kita semakin hari semakin tua yea, bkn semakin muda, so sendiri maklum lah, bila dah consider "antik" ni, maintenance pun mahal la sikit hehe macam kereta jugak. Kalau dulu cukup bulan jer, beli handbag, shoes and all the sexy2 dress (clubbing hehehehe), tapi sekarang ni shopping untuk "produk anti penuaan" jer lah, bukan taknak atau takut tua, tapi kalau boleh I want to aged gracefully.

Over the weekend I went to Bangkok, and went out for lunch with my friend, her mom and her boyfriend, she's (Thai), with all the partying, smoking and god knows what else, their skin still look fresh and glowing.... My first thought was "well they still young" but then when I looked at her mom, hhhmm she's dalam awal 50an kot, but mak oii kulit muka hhmm kalah I kot. She said that she's been using Chanel Ultra Correction Lift skin care hhmmm, another friend also been using this same range of products and she does looks good hehehe..... For someone macam I yang dah bertahun menjadi peminat setia SKll ni, I only known Chanel for their handbags and make up... betul ke makcik ni? apa2 pun, no harm in trying (except for my credit card ofcourse), so I went and bought myself full range of Chanel Ultra Correction Lift skin care hehehehe


The night cream berminyak sikit, tapi bila bangun pagi lepas cuci muka memang rasa licin and segar jer muka.. (after shave BLEU CHANEL tu for my hubby) nak jugak beli something kat dia sbb takut nanti dia bising hehehe



Kita tunggu dan lihat jer lah macam mana hasilnya, investing ur money on good skin care is better than turning ur face into a zombie.
 
 

No comments :

Post a Comment